INTRODUCCIÓ
LES CIÈNCIES SOCIALS EN EDUCACIÓ INFANTIL
L'objectiu general que es pretén perseguir amb aquesta recerca és conèixer què paper juguen les ciències socials a l'educació i més concretament en educació infantil, mitjançant noves tècniques d'ensenyament, avui dia s'estan portant a fi a les aules. Les quals donen sent molt efectives, ja que són un mitjà, no un fi.
Algunes de les teories dins de la psicologia que apuntaven a la importància del context en les interaccions educatives amb els estudis de Urie Bronfrenbrenner en 1979 (i posteriors actualitzacions) i les teorias sicioculturakes de Vygotsky.
En el Reial decret 1630/2006, del 29 de desembre pel qual s'estableixen els ensenyaments mínims del segon cicle d'educació infantil. Els continguts educatius d'aquesta tapa s'organitzen ajusto àrees que es corresponen amb àmbits propis de l'experiència. Aquestes tres àries són: coneixement de si mateix i autonomia personal, llenguatge: comunicació i representació i coneixement de l'entorn.
S'entén com a ciències socials, a totes aquelles disciplines que estudien al grup social, la seva relacions internes, el seu comportament, si influencia sobre el mitjà natural i l'anàlisi i recerca de la mateixa. Són aquelles ciències que estudien, analitzar i investigar la relacions del grup social entre si i amb altres grups socials i respecte al mitjà natural en el qual viuen.
Les ciències socials, especialment en educació infantil, avui dia comencen a prendre gran importància, gràcies a les noves tècniques d'ensenyament-aprenentatge, que fan que sigui molt més gratificant per als alumnes aprendre-la, que amb els ensenyaments tradicionals.

Comentarios
Publicar un comentario